dl

از:Www.PersianToon2014.TK

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب

سلام مهراب جان

ادامه مطلب

هرچیز درباره شب یلدا یاد گرفتید به ما ارسال کنید.

ادامه مطلب

وبلاگ به صد مطلب رسید!!!!!!!

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که پرندگان مورد علاقه همه به قفس می افتند و به ریو برده می شوند؟ آن ها بسیار عصبانی هستند!
در سری جدید پرندگان عصبانی نسخه ریو، پرندگان عصبانی اصلی ربوده شده اند و به شهر جادویی ریودوژانیرو فرستاده شده اند، جایی که آن ها تمام تلاش خود را می کنند که نه تنها از دست شکارچیان پرندگان فرار کنند بلکه اقدام به نجات دوستان پرنده خود و همچنین جواهرات دزدیده شده - دو طوطی دم بلند آمریکای جنوبی نادر نیز می کنند.

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید!
در تازه‌ترین به‌روز رسانی که برای نسخه «پرندگان خشمگین: فصول» ارائه شده و البته بی‌ارتباط با فصل گرم تابستان نیز نیست، شاهد مراحل جدید البته این‌بار با گیم پلی و  فیزیک و شاید بهتر است بگوئیم تکنیک جدید هستیم.
در به‌ روزرسانی جدید پرندگان خشمگین قادر به حرکت در زیر آب نیز هستند و البته در همان زمان خوک‌ها نیز با افتادن در آب غرق می‌شوند.

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

این کرک بر خلاف نسخه های قبلی ساده و سریع می باشد و کافیست آنرا پس از نصب ویندوز 8 خود اجرا کنید تا آنرا کرک و اکتیو کند. ویندوز 8 شما اکتیو خواهد بود و می توانید آنرا به راحتی آپدیت کنید.

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

موزیلا فایرفاس یک مرورگر وب متن باز سریع ، سبک و مرتب به شمار می آید . در عرضه عمومی این مرورگر در سال ۲۰۰۴ مشخص شد که بزودی سلطه مایکروسافت و مرورگر اینترنت اکسپلورر به چالش کشیده خواهند شد . از آن زمان به بعد موزیلا فایرفاکس همیشه جزو ۳ مرورگر برتر و محبوب در سطح جهانی بوده است . ویژگی های کلیدی که این مرورگر بر اساس آنها ساخته شده باعت محبوبیت بیشتر این مرورگر نسبت به رقبای دیگرش شده است . در ادامه به این شاخصه ها اشاره می کنیم

ادامه مطلب

مس هم شش تایی شد.

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

کارت های تبریک و کارت های گرافیکی و جذاب دیجیتالی ، این روزها جای کارت تبریک های قدیمی را پر کرده اند. دیگر برای پیدا کردن کارت های تبریک ایده آل خود نیازی به صرف کردن مدت زمان های زیاد در فروشگاه های مختلف با هزینه های بالا نیستید! چرا به این فکر نکرده اید که می توانید خودتان هم اقدام به طراحی کارت های زیبا و حرفه ای کنید؟ آن هم با تمام سلایق شخصی خودتان یعنی همانطور که می خواهید از آب در بیاید.

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

این آنتی ویروس ( Avast! Free Antivirus ) بهترین آنتی ویروس رایگان موجود در بازار به حساب می آید که برای استفاده های غیر تجاری و خانگی بسیار کارآمد و مطئن می باشد . این نرم افزار دارای موتور اسکن شناسایی ویروس می باشد شما با استفاده از این نرم افزار تمام مطالبی که در سیستم خود دارید را اسکن می کند در این نرم افزار شما میتوانید به دیوار آتش که برای امنیت اینترنت و محافظت از جاسوسی می باشد را به همراه داشته باشید. بعضی از ویژگی های این آنتی ویروس عبارتند از : ضد نرم افزار های جاسوسی ،  سپر اینترنتی ، آبدیت اتوماتیک ، مقاوم در برابر آلودگی ، قابل استفاده برای تمامی کاربراین با ظاهری ساده ، پشتیبانی از ویندوزهای ۳۲ و ۶۴ بیتی ، سپر شبکه ، اسکنر هوشمند ، حالت جدید گیمینگ ، یکپارچه یازی سیستم ها و غیره می باشد .

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

آنتی ویروس های استفاده شده به علت محدودیت در نظر گرفته شده فقط میتوان نسخه آزمایشی ۳۰ روزه آن ها را استفاده کرد . به علت برخی محدودیت های در نظر گرفته شده کاربران بدون انجام هزینه میخواهند از نرم افزار بعد از ۳۰ روز با همان کیفیت قبلی استفاده کنند . امن ترین راه کارهای در نظر گرفته شده برای تمدید آنتی ویروس استفاده از سریال های معتبر می باشد .

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

 

اولین کمپانی ساخت نرم افزار ضد ویروس آلمانی به نام آویر Avira در حال حاضر ناشر یکی از بهترین آنتی ویروس های معتبردر جهان است . نرم افزار امنیت اینترنت و ضد ویروس آویرا یکی از قدرتمندترین برنامه های امنیتی به شمار می آید . این نرم افزار از کامپیوتر شما در برابر ویروس ها ، کرم ها ، تروجان ها ، تبلیغات ، نرم افزارهای جاسوسی ، روباتها و … محافظت می کند .

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

شاید شما هم از این که اطلاعات مهم ی از قبیل نرم افزار ،فیلم و عکس و ... را روی یک CD / DVD / BD / HD DVD ذخیره کرده باشد ولی به علت اینکه دنیای از خش CD ... شما را فرا گرفته و برای شما غیر قابل استفاده شده ناراحت شده باشید ! خوب راه حل اینجاست نرم افزار IsoBuster با این نرم افزار علاوه بر بازگردانی اطلاعات آسیب دیده میتوانید از دست قفل های حجمی و کارکتری نیز در امان باشید وبه راحتی آنها را رايت کنید.

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

پچ بازی PES 2014 با نام PESEdit 2014 Patch منتشر شد. این پچ ها همواره پس از انتشار رسمی بازی ، عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات و رفع مشکلات و باگهای احتمالی آپدیت کند.در پچ جدید PES 2014 انتقال ها ، نام ها و لوگوی تیم ها  و دیتا پک ها اضافه شده اند.

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

سری بازی های تکن یکی از محبوب ترین بازی های مبارزاتی و اکشن است که از دیرباز دربین گیمرها محبوبیت داشته است. با اینکه هر نسخه منتشر شده  از این بازی طرفداران زیادی داشت ولی با این حال با توجه به عدم نوآوری در نسخه های ارائه شده با مخالفان و منتقدان زیادی روبرو می شد. با این اوضاع پیش آمده کمپانی با سابقه Namco با تدبیرات و تفکرات جدید تصمیم به انتشار نسخه 5 از این بازی اکشن گرفت تا در این نسخه هم بازیکنان قبلی حضور داشته باشند و هم ایده های جدیدی را در آن پیاده کند، در همین راستا در Tekken 5 شاهد برخی تغییرات و ابتکارات جدید هستیم و به طور مثال بیش از 20 مبارز به صورت آزاد وجود دارد و شما می توانید یکی از مبارزان را برای شرکت در مسابقات انتخاب کنید، و علاوه بر آن بیش از 10 بازیکن مخفی در بازی وجود دارد که از قدرت بیشتری نسبت به بقیه برخوردارند ولی برای امکان انتخاب این مبارزان باید در تورنمنت ها مقام کسب کنید. یکی دیگر از ویژگی های جدید این نسخه افزوده شدن تکنیک و تاکتیک های جدید رزمی است که این بار به سرعت و قدرت حرکات مبارزان بیشتر پرداخته شده است و در مقابل باید گیمر سرعت عمل نشان داده و با استفاده سریع و به موقع از صفحه کلید یا دسته بازی فنون جدیدی را به نمایش بگذارد، همچنین مبارزان از تجهیزات جنگی متفاوتی برای شکست رقیبان خود استفاده می کنند. از مبارزان سرسخت این نسخه می توان Jack 5  با قدرت حیوانی و ویران کننده، Asuka Kazama رزمی کار کازاما، Ling Xiaoyu چینی با ضربات زیرکانه، Craig Marduk بکسور و مبارز قوی هیکل با ضربات قوی وسهمگین و Hwoarang ستاره تکواندوکار را نام برد که هریک ویژگی ها و حرکات منحصربفرد خود را دارند. امکان تغییر لباس رزمی کاران از دیگر ویژگی های مختص این نسخه می باشد.

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

بخش عمده ای از مدیاهایی که در اینترنت در دسترس شما قرار دارند برای نمایش بر روی مرورگر شما به پلاگین مرورگر Flash Player یا Shockwave Player نیاز دارند. این نرم افزار به شما امکان اجرای کلیپ های فلش در محیط ویندوز و همچنین مرورگرهای اینترنتی مختلف را می دهد. بدین ترتیب می توانید انواع کلیپ های فلش را در محیط ویندوز به سادگی اجرا کنید و همچنین سایت هایی که در آن ها از این عنصر استفاده شده را به صورت کامل مشاهده نمایید.

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

در این کلیپ جذاب و دیدنی شما می توانید گلهای به ثمر رسیده در ماه اکتبر ۲۰۱۳ در سطح فوتبال جهان را تماشا کنید . امیدواریم از دیدن این کلیپ لذت ببرید .

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

بازی کامپیوتر The Cursed Crusade نفرین جنگ های صلیبی یکی از سری بازی های سبک اکشن است که توسط Atlus طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی Kylotonn آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . بازی حول دو شخصیت به نام های Denz و Esteban در جریان است که هر دو هدفی یکسان و مشترک را دنبال می کنند. دنز عضو یک فرقه مذهبی در زمان قرون وسطی است و به دنبال پدرش که در سومین جنگ صلیبی ناپدید شده است می گردد . طرف دیگر بازی , استبان یک سرباز حیله گر و دزد فریبکاری است که در یکی از جنگ هایی که با شیاطین شرکت داشت دچار یک نفرین وحشتناک شده است و سعی دارد خود را از این نفرین رهایی بخشد .

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

بازی X-Men Origins: Wolverine مردان ایکس ولورین یک عنوان اکشن ماجراجویی جذاب است که که می تواند برای طرفداران سری خدای جنگ و نینجا یکی تجربه متفاوت باشد.مهمترین رکن شخصیت اول بازی چنگال بسیار قدرتمند او هست که قادر به تکه تکه کردن دشمنان در سریع ترین زمان ممکن است.در بازی شما از فنون بسیار جالبی و مهیجی برای نابودی دشمنان خود استفاده می کنید که همه در قسمت مبارزاتی بازی خلاصه می شود و هیچ وقت شما سلاح بدست نخواهد گرفت ولی انقدر فن و حرکات اکروباتیک در بازی وجود دارند که کامل شما را محو خود خواهد کرد .

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

والپیپر با موضوع بازی ها با کیفیت بالا - HD

همینک برای شما مجموعه فوق العاده ای متشکل از 40 والپیپر با موضوع بازی ها آماده دانلود کرده ایم. با این پک جلوه زیبایی به صفحه پس زمینه دسکتاپ خود ببخشید. کیفیت تصاویر هم بالا و در حد HD بوده و ابعاد پس زمینه ها 1200*1920 می باشد.

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

Pou نام شخصیت جدیدی در دنیای موبایل است که بسیار پر طرفدار است. وظیفه شما نگهداری و مراقبت از Pou است. باید مانند بچه خود از Pou مراقبت کنید، به او غذا بدهید، حمامش کنید، لباس هایش را تعویض کنید، اتاقش را مرتب کنید و ظاهر آن را عوض کنید و... . این بازی بیش از 50 میلیون بار در دنیا دانلود شده و دارای امتیاز 4.7 از 5 در Google می باشد.

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

برنامه Photoshop Touch for phone یکی از محبوب ترین و معروف ترین برنامه های ویرایش عکس می باشد و این برنامه دارای قابلیت هایی متعدد و گوناگونی همچون به اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک، افکت گذاری زیبا روی تصاویر،برش و لایه گذاری تصاویر، جستجو عکس در جستجوگر تصویر گوگل، بزرگ نمایی و کوچک نمایی تصاویر، تغییر سایز تصاویر و ... می باشد.

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

شاید شما هم یکی از افرادی باشید که روزانه در اوقات فراغت خود از تلفن همراه به عنوان یک وسیله برای بازی استفاده می کنید. بازی های مجازی در دنیای امروز فقط نقش سرگرمی ندارند بلکه با درک بازی می توانید نکات بسیار مهم زندگی را یاد بگیرید. مثلا تلاش برای به پایان رساندن یک مرحله از بازی به شما یاد می دهد که در طول زندگی موانع زیادی وجود دارد و شما باید برای موفقیت در زندگی از این موانع عبور کنید.

ادامه مطلب

بازگشت تمام مشهدی ها را تبریک می گوییم!!!!!!!!!!!

از:va.yazdtelecom.ir

مجموعه پس زیمنه های زیباس بازی بتمن: آرخام اورجین

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

نرم افزار قدرتمند و محبوب Adobe Flash Professional CC ابزاری مناسب برای طراحان وب و مالتی مدیا کاران می باشد که در نسخه جدید، شرکت ادوبی سعی نموده قابلیت های برنامه نوسی و کدنویسی و محیط کاری را اتقاء داده و در عین حال با اضافه نمودن ابزار طراحی جدید سعی نموده نیازهای طراحان را نیز مرتفع سازد. از دیگر ویژگی های جدید می توان به یک موتور متن قدرتمند، پشتیبان دستگاه موبایل و تسهیل کارایی و افزایش ابزارهای برنامه نویسی اشاره نمود. همچنین اجزای هماهنگ و پیوسته و دارا بودن محیط کار طراحی گسترده که امکان ارائه ی محتوا را از طریق قالب های رسانه ای ایجاد می کند، از دیگر ویژگی های کلیدی آن می باشد.

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

زمانی که حرف از اینترنت پیش می آید بحث فایل های حجیم و اطلاعات نیز مطرح می گردد. نرم افزار های متعدی تحت عنوان فشرده ساز روانه باز شده که هر یک به نوعی با کاستن حجم فایل ها آن ها را برای ورود به دنیای اینترنت آماده می کنند یکی از معروفترین این نرم افزارها، نرم افزار Winrar می باشد که قابلیت های بسیار زیادی را نسبت به دیگر فشرده سازها در اختیار کاربران قرار می دهد.

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

اگر مانیتور کامپیوتر یا نمایشگر لپتاپ شما از نوع عریض (Wide) است، میتوانید با استفاده از بک گراند های واید، چهره زیباتری به دسکتاپ خود بدهید!

در این مطلب، مجموعه ای از جدیدترین عکس های عریض با کیفیت HD که هم برای بک گراند دسکتاپ و هم برای استفاده در طراحی مناسب است را برای شما آماده کرده ایم. این عکس ها دارای موضوعات مختلف هستند. مثل عکس طبیعت، عکس های فانتزی و خیالی، عکس ماشین، گل و گیاه، تکنولوژی، عکس های عاشقانه و رمانتیک، و ...

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

Apparatus به فارسی (دستگاه) یکی از زیباترین، بهترین و لذت بخش ترین بازی های فکری و تمرکز برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ در پلی استوری علی رغم پولی بودنش استقبال بسیار خوبی از آن صورت گرفته است و بدون شک یکی از هیجان برانگیزترین بازی های اندرویدیست! در این بازی وظیفه ی شما این است که با اتصال ابزارها و اشیاء در دسترس به گونه ای تخته ها را کنار همدیگر قرار دهید که توپ بتواند در مکان مربوط به خودش بماند! البته پیش خود فکر نکنید که متصل کردن تخته ها برای عبور توپ و رسیدن به مکان خودش به این آسانی هاست!

ادامه مطلب

از:soft98.ir

soft98مجموعه ای با بیش از 150 نرم افزار رایگان و قابل حمل برای ویندوز می باشد که طی چند سال توسط وب سایت NirSoft توسعه یافته اند. با نصب این برنامه سبک و کم حجم می توانید به راحتی دسترسی سریعی به بسیار از ابزارهای مهم ویندوز داشته باشید. این نرم افزار دارای بیش از صد برنامه ی مختلف و کاربردی برای ویندوز است که برای بازیابی پسوردهای مختلف، مشاهده و مدیریت کش مرورگر، ابزارهایی برای کار با شبکه، سیستم ها و هارد دیسک، برنامه های مربوط به پخش و مدیریت فایل های صوتی و تصویری، ابزارهای مربوط به دسکتاپ و جستجو در ویندوز و … است که هیچ یک از آن ها نیاز به نصب ندارند و حتی در حافظه های USB قابل حمل نیز قابل استفاده هستند .

قابلیت های نرم افزار NirLauncher Package :

  • امکان استفاده از درایو فلش USB و بدون نیاز به نصب
  • استفاده کاملا رایگان از تمامی نرم افزارهای موجود در این بسته
  • دارای ابزارهای بازیابی رمز عبور
  • ابزار نظارت بر شبکه
  • ذخیره تنظیمات هر برنامه در فایل .cfg در صورت اجرا در فلش مموری
  • امکان اضافه کردن بسته های نرم افزار به بسته اصلی
  • مشاهده و استخراج کوکی ها، کش و سایر اطلاعات ذخیره شده توسط مرورگر وب
  • جستجوی فایل ها در سیستم
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
  • و ...

 

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

ویندوز 8.1 موسوم به ویندوز آبی توسط مایکروسافت با سیل عظیمی از قابلیت های جدید و بالاخره با پشتیبانی از صفحه نمایش های با رزولوشن بالا عرضه شد. این ویندوز نسخه ی تکامل یافته ی ویندوز 8 می باشد که سال پیش عرضه شد. از مهمترین تغییرات این ویندوز می توان به این نکته اشاره کرد که به دلیل عدم استقبال کاربران از رابط کاربری Metro در ویندوز 8 این رابط در حاشیه قرار داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه دسکتاپ هدایت می شوند. قابلیت های جدید در ویندوز 8.1 شامل بازگشت دکمه استارت، اینترفیس جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و اپلیکیشن های جدیدی همانند Facebook و Flipboard و قابلیت های سفارشی سازی دیگری خواهد بود. بک گراندها متحرک شده اند و شما می توانید برای لاک اسکرین هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید.

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

Snowflake خیلی خاص است، او تنها گوریل سفید رنگ دنیاست! او در باغ وحش بیشتر از همه ی حیوانات مورد توجه قرار می گیرد، بچه ها او را دوست دارند اما گوریل های دیگر نمی فهمند که چه چیزی در این موجود عجیب و غریب جالب توجه است. او با کمک یک پلنگ سیاه به نام Ailur که خود را در لباس یک پاندای قرمز پنهان کرده و پائولو که دختری کوچک و باهوش است نقشه ای برای ملاقات پنهانی با جادوگر در سیرک می کشد! جادوگر می تواند به او کمک کند تا به یک گوریل عادی تبدیل شود. اما آن طرف دیوارهای باغ وحش خطر در کمین این سه دوست است! توماس که آدمی واقعا بدشانس است اعتقاد دارد که طلسم پیروزی او بر بدشانسی اش این گوریل سفید است. این شخص بی رحم و خرافاتی برای به دست آوردن Snowflake دست به هر کاری می زند.

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

The Smurfs 2 BluRay (2013) Mkv-Bluray 720p

جادوگر شرور Gargamel یک جفت موجود شیطانی اسمورف شکل می سازد و نام آنها را “شرورها” می گذارد. او امیدوار است که با کمک این دو موجود شیطانی تمام قدرت ها و ماهیت جادویی اسمورف ها را مطیع خود کند. اما زمانی که متوجه می شود که تنها یک اسمورف می تواند او را به آنچه می خواهد برساند و یک ورد محرمانه که Smurfette میداند می تواند شرورها را به اسمورف های واقعی تبدیل کند Smurfette را می دزدد و به پاریس می برد که در آنجا میلیون ها نفر او را به عنوان بزرگترین جادوگر جهان ستایش می کنند. از اینجا به بعد همه چیز بر عهده ی Papa، Clumsy، Grouchy و Vanity است که با کمک دوستان انسان خود دوستشان را بازگردانند.

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

Planes 2013 - 720p BluRay x264

Dusty Crophopper یک هواپیمای سمپاش است که از ارتفاع زیاد می ترسد و رویای تبدیل شدن به یک هواپیمای تندرو را در سر دارد. از انجا که او نمی تواند دوستانش را متقاعد کند برای آموزش سراغ یک هواپیمای جنگنده ی کهنه کار میرود تا به جایی برسد که حتی لایق پیروزی در مسابقات جهانی شود! او به مسابقات می رود و رقیب هایش در جریان تست فیزیکی و احساسی چیزیهایی را درباره ی او می فهمند که نباید! در پیشرفت این روند و نزدیک شدن به مسابقه او دوستان و دشمنان زیادی پیدا کرده و با ماجراهای زیادی روبرو می شود، اما در آخر کسی برنده ی مسابقه می شود که هیچ کس حدسش را نمیزند!

ادامه مطلب

تعداد صفحات : 8

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد