ماه قبلی:امین کاشفی & امیرحسین قائمی

این ماه:امیرحسین قائمی

از:va.yazdtelecom.ir

استودیوی Creative Assembly سازنده سری Total War اکنون 4 برابر بزرگتر از زمانی است که آن ها بازی Rome: Total War را ساختند. Total War: Rome II در مقایسه با Shogun تغییرات زیادی داشته و در آن میادین نبرد و سربازان بیشتری را کنترل خواهید کرد. آقای جیمز راسل (James Russell) کارگردان این بازی می گوید: "برای اینکه RII بدون نقص باشد، تیم سازنده را به بخش های مختلفی تقسیم کرده ام که هر کدام از آن ها روی قسمت های خاصی مانند طراحی نبردهای تاریخی، بخش داستانی و چندنفره فعالیت می کنند. در هر کدام از این گروه ها برنامه نویسان و طراحان مختلفی حضور دارند که بسیار نزدیک به هم کار می کنند و مراحل بازی را با هم جلو می برند."

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

نسخه نهایی اینترنت اکسپلورر ۱۱ دارای همه قابلیت‌های و بهینه‌سازی‌های این مرورگر برای ویندوز ۸٫۱ است و خوشبختانه کاربران ویندوز ۷ هم حالا می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند. در واقع Rob Mauceri مدیر گروه برنامه اینترنت اکسپلورر مایکروسافت در گفتگو با وب‌سایت انگجت می‌گوید مایکروسافت نسخه‌های مخصوص ویندوز ۷ و ۸٫۱ اینترنت اکسپلورر ۱۱ را همزمان طراحی و ساخته است.

نسخه جدید IE بهینه‌سازی‌های زیادی از نظر امنیتی و کارایی را شامل می‌شود و قابلیت‌هایی مانند Pre-fetch و pre-render باعث می‌شود صفحه‌ها زودتر بارگذاری شده و در اسکرول و نمایش آن‌ها نیز کندی و تأخیری دیده نشود. همچنین با قابلیت Flip Ahead که از نسخه دهم بهبود یافته است اگر وارد صفحه جدیدی شوید مایکروسافت صفحه قبلی را نیز به خاطر می‌سپارد تا به سرعت امکان بازگشت به آن را داشته باشید. همچنین در نمودار زیر مایکروسافت سرعت مرورگرهای مختلف را در جاوا با IE 11 مقایسه کرده است.

 

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

آپدیت کارت گرافیک nVIDIA GeForce Driver 331.65 WHQL

به همراه نرم افزار NVIDIA PhysX 9.13.0725 جهت اجرای بهتر بازی با کارت های گرافیک nVIDIA

اگر اهل بازی کامپبوتری هستید و همیشه جدیدترین بازی ها رو دانلود یا خریداری می کنید و کارت گرافیک شما انویدیا هست پس حتماً نسخه جدید درایور این کارت گرافیک را دانلود و نصب کنید. با نصب نسخه جدید قدرت عملکرد کارت گرافیک و در نتیجه سرعت و کیفیت بازی ها بالاتر خواهد رفت, مهمترین اثر آن سازگاری کامل با جدیدترین بازی های ارائه شده

 
اجرای بهتر بازی با کارتهای گرافیک NVIDIA با NVIDIA PhysX 9.13.0725
بسیاری از بازی ها به عنوان مکمل همچون DirectX استفاده میگردد شاید شما هم در مواقعی با خطای اجرای بازی به شکل physxloader.dll مواجه شده باشید که نشان دهنده نیاز بازی به این برنامه جهت اجراست

 

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

Microsoft Windows XP Professional SP3 Integrated November 2013 + SATA Driver

آپدیت شده تا 17 نوامبر 2013 ( 26 آبان 1392 )

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

به طور معمول ویندوزهایی را که دانلود می کنید، با پسوند ISO می باشد. برای استفاده از آن، می بایست آنرا به روی DVD یا CD رایت کنید یا توسط PowerISO فایلهای ویندوز را Extract کنید. این نرم افزارها معمولا حجمی بالا دارند، فضای زیادی را اشغال می کنند و اکثرا به شما این انتخاب را نمی دهند که فایل را بر روی فلش مموری ذخیره کنید. اما Windows 7 USB DVD Download Tool برنامه ای بسیار کم حجم می باشد که با کمتر از 5 کلیک شما می توانید فایل های خود را بر روی DVD یا Flash Memory یا همان Removable Disk کپی کنید و با قابلیتی که شرکت مایکروسافت در این نرم افزار کاربردی قرار داده است به راحتی می توانید DVD بوتیبل ویندوز 7 و 8 را بر روی فلش مموری انتقال داده و توسط آن بوت شده و مبادرت به نصب ویندوز نمایید .

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

Microsoft Windows 7 SP1 AIO November 2013 x86/x64

آپدیت شده تا 12 نوامبر 2013 21 آبان 1392

ادامه مطلب

به ادامه مطلب بروید.....

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

شب اول تا هفتم

امام حسین علیه السلام از حقیقت پرده برداشت. یعنی به مردم گفت: ای کسی که به اندازه ی سر سوزنی به مردم ستم می‏کنی! تو در مسیری حرکت می‏کنی که در نهایت به ستم کردن به زندگی و آبرو و دین همه ی مردم می‏انجامد.
ای کسی که یک قدم از مسیر حق منحرف شده‏ ای! به جایی خواهی رسید که به کشتن پسر دختر پیامبر راضی خواهی شد و یا در آن شرکت خواهی کرد.
ای کسی که به آنچه دربرابر تو رخ می‏دهد، بی‏اعتنایی و نسبت به حقی که در برابر تو پایمال می‏شود ساکت می‏مانی! در آینده به آبرو و جان مردم تجاوز می‏شود و ریختن خون دیگران جایز شمرده می‏شود و تو یا به آن خوشنودی یا در آن نقش داری یا در برابر آن ساکت می‏مانی. هیچ تفاوتی میان آن ها وجود ندارد و هیچ راه میانه‏ای در کار نیست.

فرا رسیدن ماه محرم را بر عاشقان اباعبدالله‌ الحسین‌ (ع) تسلیت عرض می‌نمائیم.

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

EximiousSoft Logo Designer 3-60 لوگو و نمادهای تجاری نقش بسزایی در معرفی شرکت یا شخص استفاده کننده از آنها دارند. اینکه لوگوی مربوط به یک کمپانی تا چه اندازه زیبا باشد و چه مقدار خلاقیت در آن بکار رفته باشد ، نمایانگر دورنمایی از خود کمپانی است. به همین دلیل است که معمولأ طراحی یک لوگو برای یک شرکت ، سایت یا هرچیز دیگری از بخش های مهم کار بشمار می رود. اگر به هر دلیلی علاقه مند به طراحی لوگو هستید می توانید برای انجام اینکار از نرم افزاری مناسب مانند EximiousSoft Logo Designer استفاده نمایید. این نرم افزار تمامی امکانات لازم را در اختیارتان قرار می دهد تا خلاقیت خود را پیاده سازی نمایید. حتی درصورتی که ایده خاصی برای طراحی ندارید می توانید از طراح های از پیش آماده شده نرم افزار استفاده نمایید. این نرم افزار دارای محیطی گرافیکی است و برای استفاده از آن نیازی به دانش قبلی نخواهید داشت.

برخی از ویژگی های این نرم افزار :
- دارای بیش از 50 طرح آماده
- امکان ذخیره سازی با فرمت هایی چون: JPG, GIF, PNG, BMP, PCX, TGA, TIFF و…
- امکان کار با لایه در هنگام طراحی
- کاربرد آسان
- قابلیت چاپ لوگو های آماده شده
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

- و…

ادامه مطلب

 

از:va.yazdtelecom.ir

 

در این پست مجموعه ای از برترین نوحه های سال های گذشته را به همراه متن نوحه ها جمع آوری کرده ایم و آماده دانلود رایگان می باشد. این مجموعه شامل شامل 9 فایل صوتی نوحه های زیر میباشد:

ببار ای بارون (حاج محمود کریمی) / مهربان تر از پدر (حاج محمود کریمی) /دوباره بيرق عزا در انتظار خانه ها (حاج محمود کریمی) / بارها روی تو را دیدم ولی نشناختم (کربلایی جواد مقدم ) /دامن کشان رفتي دلم زير و رو شد (حاج محمود کریمی) / ابر غم (حاج محمود کریمی) / اگه ديوونه نديده اي به ما ميگن ديوونه (مرحوم سید جواد ذاکر ) / سرباز شش ماهه (حاج محمود کریمی) / گوش بكنيد داره مياد يه صدايي از مدينه (مرحوم سید جواد ذاکر )

ادامه مطلب

از:va.yazdtelecom.ir

این برنامه که توسط گروه پرنیان سپهر ایرانیان ساخته شده است ،  حاوی زیارت نامه عاشورا با ترجمه  به همراه پخش صوتی زیارت و گالری تصاویری از حرم مطهر می باشد . همچنین از دیگر امکانات این برنامه می توان : قابلیت تغییر فونت و زمینه ، امکان ارسال قسمتی از متن به وسیله پیامک به مخاطب دلخواه ، متن فهرست بندی شده ، قابلیت جستجو در کل متن و … را نام برد .

ادامه مطلب

از:soft98.ir

این کرک بر خلاف نسخه های قبلی ساده و سریع می باشد و کافیست آنرا پس از نصب ویندوز 8 خود اجرا کنید تا آنرا کرک و اکتیو کند. ویندوز 8 شما اکتیو خواهد بود و می توانید آنرا به راحتی آپدیت کنید.


Requirements:
.NET 4.0 or Windows 8/2012.
Activate:
- Windows Vista Business/N/Enterprise/N
- Windows 7 Professional/N/Enterprise/N
- Windows 8 All
- (Windows 8.1 Need Internet Conexion and Time Sinchronization)
- Office 2010/2013
- Windows Server 2008/Standard/Datacenter/Enterprise/2008R2/Standard/Datacenter/Enterprise/2012/Standard/Datacenter

ادامه مطلب

از:soft98.ir

Microsoft Windows 8.1 Pro VL Final ویندوز 8.1 موسوم به ویندوز آبــی توسط مایکروسافت با سیل عظیمی از قابلیت های جدید و بالاخره با پشتیبانی از صفحه نمایش های با رزولوشن بالا به طور رسمی معرفی شد. این ویندوز نسخه ی تکامل یافته ی ویندوز 8 می باشد که سال پیش عرضه شد. از مهمترین تغییرات این ویندوز می توان به این نکته اشـاره کرد که به دلیل عدم استقبال کاربـران از رابط کاربری Metro در ویندوز 8 این رابط در حاشیه قرار داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه دسکتاپ هدایت میشوند. قابلیت های جدید در ویندوز 8.1 شامل بازگشت دکمه استارت، اینترفیس جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و اپلیکیشن های جدیدی همانند Facebook و Flipboard و قابلیت های سفارشی سازی دیگری خواهد بود. بک گراندها متحرک شده اند و شما می توانید برای لاک اسکرین هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید. اکنون جستجوی Bing Heroes با گرافیک تاثیر برانگیــز برگشته است. جستجوی افراد مشهوری مانند Marilyn Monroe اینترفیسی فــول اسکـرین با عکس ها و مدیاهــای مختلف در کنار نتایج جستجوی سنتی را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. مایکروسافت همچنین همانند اپل تصمیم گرفته است که سیستم عامل را به 200 درصد Scale Up کند و این بدیـــن معنی است که توسعه دهندگان باید اپلیکیشن های خود را برای اینکه تصاویر و متون Crisp دیده شوند آپدیت کنند 

ادامه مطلب